joi, februarie 19, 2009

Salarii

Raspund la o intrebare prin a posta mai multe informatii despre nivelul salariilor.
Pe pagina asta se poate vedea salariul mediu pe meserii in 2007.

Salarii

Salariile difera si de la zona la zona, dar in urma crizei am auzit ca angajatii sunt pregatiti sa isi scada salariile in schimbul pastrarii locului de munca.

Despre asistenta medicala, din cat am vazut eu sunt locuri de munca, dar binenteles se cere suedeza. Au fost cursuri speciale de suedeza in acest sens, acum nu stiu daca mai sunt. Meritele se recunosc (prin Socialstyrelsen), conform regulilor UE.

Aici un articol despre salariul de asistenta medicala (sjuksköterska). Salariile difera intre 19.000 si 29.000, in functie de experienta sau nou iesit din scoala, daca exista pregatire de specializare, care se plateste mai mult.

Salarii asistenta medicala

Paginile sunt pe suedeza dar copiati adresa si puneti toata pagina sa se traduca in Google.
..

1 comentarii:

Cristina spunea...

Buna! Am gasit blogul tau si l-am gasit foarte de ajutor. Insa vad acum ca nu ai mai scris nimic din 2009. Sper ca nu am ajuns prea tarziu.
Ma intereseaza de ceva timp sa-mi gasesc de lucru in Suedia. Eu sunt medic veterinar, si ma intrebam cat de greu/usor ar fi sa imi gasesc de lucru acolo in domeniul meu. Am gasit cateva joburi, insa imi face parerea ca va trebui sa invat limba suedeza bine, inainte sa ma angajez, caci in engleza nu cred ca se accepta. Ce ma ingrijoreaza e ca daca reusesc sa ma angajez undeva, nu stiu cum o sa fac cu chiria...Stiu ca e mai greu de gasit chirie mai ales in orasele mari si nu cred ca viitorii angajatori vor avea vreun interes in a ma ajuta in aceasta privinta. Ma poti sfatui cum sa procedez? Mersi frumos

Daya Earth Blogger Template