luni, decembrie 31, 2007

Limba suedeza

Pentru a primi servici se cere limba suedeza cel putin la nivel mediu. Binenteles suedeza se cere nu numai pentru servici ci si pentru a te descurca in societate. Engleza ajuta binenteles la inceput.

Resurse invatare limba
byki - Curs online gratis de limba suedeza
Linguanet - centru pentru invatare limba
Suedeza ca limba a doua - linkuri utile
Nordiska - departamentul de limbi scandinavice
Transparent - o pagina unde se pot asculta pronuntia in suedeza

Limba suedeza in Romania
1educat - furnizori cursuri limba suedeza
Fidescenter - cursuri
Studentie - resurse cursuri suedeza

Suedeza in Suedia
Institutul de limba suedeza
Folkuniversitetet
Informatii cursuri online
Studii in Stockholm

Pagini cu imagini si traducerea lor in suedeza
Skolutveckling
Imagini cu traducere - Lexin - sub diferitele categorii se poate asculta pronuntia dupa ce se da clic på diferitele cuvinte.
Lexin - imagini - si aici se poate asculta pronuntia dupa ce se da clic på diferitele cuvinte.

Carti si dictionare si alte resurse
Librarie
Adlibris - Gramatica limbii suedeze
Ghid de conversatie


Dictionare si traduceri online
Babylon
Dictionar roman
Dicts
Lexin
Omvandla
Cucumis
Engoi
Freeonline

11 comentarii:

Anonim spunea...

Buna, Anda...am dat peste blogg-ul tau pentru ca..vreau la Suedia! Am fost acolo anul trecut si mi-a placut foarte mult. Sincer...cat e de greu de rumegat limba suedeza?....

Multumesc,
tania

Anonim spunea...

Chiar usor nu este, este o limba germanica, de conjugat e "destul" de usor, nu prea au multe variante. Au unele variante foarte ciudate care le pronunti greu dar poti sa spui aceleasi cuvinte prin alta exprimare sa iasa acelasi lucru. Eu am invatat mult prin a asculta la TV, radio si am imitat dupa ei...sa inveti "melodia" accentul si expresiile. Daca inca esti in Romania poti sa inveti cuvinte si propozitii dar restul e mai usor aici. Daca ai internet acasa incearca sa gasesti canale de radio suedeze si asculta sa vezi cum suna. Pe unele lincuri care sunt aici este si posibilitate sa asculti, vezi cum ti se pare.

Anonim spunea...

Sti icumva daca sunt cursuri gratuite de suedeza in ro ,in Bucuresti

Rares P spunea...

buna...as dori sa emigrez pe la suedezi.. as vrea sa stiu daca ai vreo informatie in legatura cu sansele mele de angajare ca tanar arhitect... sunt diposu sa invat limba din romania... eventual sa definitivez acolo ..

multumesc anticipat

zi buna

ella spunea...

Buna
Sincer ca arhitect nu prea stiu, am gasit doar un linc cu joburi ca arhitect in Suedia si sunt pe engleza, http://accenture.jobs2web.com/go/Architect-Jobs-in-Sweden/2779/

Poti sa cauti pe google prin cuvintele: arkitekt jobb

Success

Unknown spunea...

Buna..
Poti sa ma indrumi sau sa-mi dai o ideea ca prim pas pentru emigrare in Suedia. Si daca limba germana te poate ajuta sa te descurci cat de cat in Sueia pana te acomodezi cu limba lor.

Iti multumesc mult.

anda spunea...

Buna...
...doar ideea ca poate sa gasesti serviciu inainte de a veni prin diferite pagini de cautare de joburi...
Limba germana nu prea e folosita aici, cu engleza merge foarte bine in caz ca nu stii suedeza pentru inceput.

claudia spunea...

buna,anda..in primul rand felicitari pentru bloog-ul tau e foarte util!as vrea sa vizitez cu familia stockholm,ma poti indruma spre locuri de vizitat cu copii. multumesc!

Danilea Boldureanu spunea...

buna anda ,ma numesc dana si sunt din timisoara ,as vrea sa ma mut in suedia dar vreau sa invat lb suedeza ,de doua zile caut pe net cursuri in timisoara si nu am gasit nimic ,poate stii tu ceva ,multumesc .

ana spunea...

Buna Anda,

Ti-am vizitat blog-ul si mi-a facut placere sa il parcurg, cu atat mai mult cu cat sunt foarte interesata sa invat limba suedeza.
Daca ai cunostinte care vorbesc fluent suedeza si au o facultate de profil IT sau lucreaza in domeniu, te rog sa ma ajuti cu un numar de telefon sau o adresa de e-mail. Este vorba de un job intr-o companie foarte mare din tara.

Iti multumesc si iti doresc succes in activitatea ta.

ana spunea...

Am uitat de adresa de e-mail:-).
ioana.patilea@rinf.ro. Iti multumesc inca o data.

Daya Earth Blogger Template